lauantai 27. lokakuuta 2012

fifty facts

1. Rakastan mintunvihreetä ja vaaleenliilaa
2. Oon ihan koukussa feissarimokiin ja vesirinkeleihin
3. Oon laulanu 2000 ihmisen edessä.. Mut en kyllä onneks sooloo:D!
4. Olin tänä kesänä kielikurssilla Bournemouthissa Etelä-Englannissa ja ne kolme viikkoo oli miun elämän paras aika tähän mennessä!
5. Oon allerginen monille hedelmille, mut tänä syksynä oon mättäny omenaa menee valtavia määriä koska yritän siedättää ja se toimii! eka kertaa melkein 10 vuoteen oon voinu syödä kokonaisen omenan ilman et kärsin sen jälkeen pari tuntia :D
6. Tykkään oikeesti opiskella ruotsia, miun mielestä se on kiva kieli
7. Tapan sähkölaitteita miun ympärillä. Kasiluokalla hajotin puolen vuoden aikana käsityön tunneilla kolme ompelukonetta. Hajotan myös nappikuulokkeita nopeemmin ku laki sallii.
8. Miun puhelin pöllittiin keväällä, ni sain sen nyt tossa pari viikkoa sitten takasin ! onneks Juvan poliisilaitoksella on nii vähän juttuja hoidettavana et resurssit riittää yhen typerän essin puhelinvarkauteen :--D
9. Rakastan Coldplayta, Maroon 5:ia, SMG:tä ja Pariisin kevättä
10. Sen jälkeen ku muutin Rantasalmelle opiskelemaan, miusta on tullu ihan outo sählä joka ei osaa mitään ja kusasee melkein joka jutun jollain tavalla... Kai oon tajunnu liiaks "nainen pulassa" -keinon voiman ku se oikeesti toimii aina :D!

164

11. Miun kaikki parhaat ystävät asuu kaukana... Kiteellä, Salossa, Tuusulassa, Kouvolassa, Kangasniemellä.
12. Tanssin tänä vuonna wanhat ja mekko on jo valmiina!
13. Oon järkyttävän laiska! En jaksanu eilen illalla värjätä äitin hiuksia koska olis pitäny nousta sohvalta :D
14. Matkustelu on ihanaa ja tehäänki sitä mukavan usein (ainaki tänä vuonna!), nytkin tää syysloma kuluu Mallorcan auringon alla.
15. Oon riippuvainen vaseliinista
16. Miun kädet haisee hiusväriltä koska värjäsin sitte ne äitin hiukset tänää ja samalla pikkusiskonki
17. Tykkään tosi paljon laulaa ja muutenkin esiintyä.
18. Hävitän usein miun tavaroita.. Niinku just toi puhelin joka pöllittiin, ni ite sen ensin taskusta nurmikolle tiputin. Pari viikkoa sitte kävi tällee, koska hävitin avaimet ja unohin sen:


hups

19. Soitan pianoo ja huiluu, ja varsinki pianonsoittoo kaipaan aina viikolla ku rantsulla ei oo pianoo:(
20. Oon tänä syksynä oppinu juomaan teetä, ja ai että se on hyvää !
21. Rakastan hajuvesiä! Harmi vaan et miulla ei opiskelijana semmosiin oo hirveesti varaa :D
22. 3kk ja 2 päivää siihen että oon 18 vuotta!
23. Oon myös koukuttunu perunarieskaan.. Aina jos s-makessa on rieskat -30% alennuksessa ni ne on pakko ostaa (muuten on liian kalliita:D)
24. Pidettiin viime torstaina miun kämppiksen emman kaa teekutsut keittiön matolla. Puhuttiin "kiinaa" ja tungin miun nutturaan spagettikauhan ja salaattiottimet koska kiinalaisten nutturoissa on semmoset puikot :D
25. Sanajahti on ihan liian hyvä peli..:D Pelataan sitä aina koulussa valtavalla porukalla ja sit kilpaillaan siitä kuka pääsee aleksin tai monan tiimiin (iso näyttö) ja kuka saa katjan tiimiinsä (se on nii hyvä pelaamaan:--D)
26. Nauran paljon ja tosi monelle asialle. Joku kysy joskus miulta että onko sillä niin hyvät jutut vai nauranko aina kaikkien jutuille niin paljon XD
27. Oon kuulemma tänä syksynä ollu tosi vihanen ja väsyny :D Nojoo väsyny kyllä mut en tosta vihasesta tiedä. Antakaa miulle enemmän omaa aikaa ni en oo niin kärttynen:D

133

28. Nään tosi hassuja unia. Niissä on yleensä jotain ihan random porukkaa, esim. jotai ala-asteen luokkakavereita. Tai kerran yhessä unessa olin mies ja oltiin miun naisystävän kanssa kattomassa meille asuntoa :DDD Joskus ihan pienenä näin sellasta unta et käveltiin miun siskon kaa sillalla (autotiellä) ja sit ku väistettiin autoo ni miun sisko tippu sellasesta kaivonreiästä alas.. ja sit menin kotiin hakee iskän ja se noukki miun siskon mato-ongella ylös. mut se oli kyllä pelottava uni, piti käydä sen jälkeen tarkistamassa et onks sisko tallella ja siellähän se pinnasängyssä kölli:)
29. Oon ylpee siitä että oon suomalainen. Tosin oon aina miettiny et miks toinen vanhemmista ei vois olla ulkomaalainen ni sit osaisin puhua kahta kieltä sillee tooooosi hyvin :D
30. En oo rasisti. Vihaan rasisteja.

090

31. Meiän äiti tekee usein iltasin smoothieita, ja kukapa muu niistä on hulluna ku minä... Aina jos oon kotona ni kerjään äitii pyöräyttää smoothiet (iteki tietysti voisin mut en jaksa:D)
32. Ikävöin vanhoja aikoja.
33. Oon kielioppinatsi. Vihaan yhdys sana virheitä ja sitä kun jonkun blogilla on lukioita ja joku ei tiedä jotain  "siintä asiasta ku se on niin erillainen".
34. Oon illalla kotona tosi lapsellinen. Viime torstaina (kyllä, samana päivänä ku oli ne "teekutsut") leikin et imurin varsi oli luuta ja lentelin sillä ympäri keittiöö. Se perässä roikkuva imuri ei kyllä ollu kauheen kiva siinä.
35. Ikävöin kamalasti takas Englantiin. Sit menin kerran tekee semmosen typeryyden et katoin google mapsista kaikkia tuttuja paikkoja Bournemouthista. ISO VIRHE. Itkuhan siinä tuli :'(
36. Miut on melko monissa jutuissa aika helppo taivuttaa puolelleen. En osaa käyttää lähdekritiikkiä eli kuka tahansa kun sanoo mitä tahansa ni yleensä uskon. Ei oo useinkaan kovin hyvä juttu :D
37. Oon kaikkien kaveri, mut sit yllättäen siinä joskus aina käykin niin ettei oo oikeesti lainkaan ystäviä, on vaan kamalasti kavereita, mut ei ketään kenen luo vois mennä tai kelle kertoo huolista.
38. On tosi rankkaa pitää yhteyttä parhaisiin ystäviin puhelimella ja facebookilla. Olis paljon mukavampi jos niiden kanssa vois hengailla koulussa ja koulun jälkeen, ja jos on asiaa ni mennä kertomaan. Mut ei, aina pitää soitella tai tekstailla tai jutella fb:ssä... Se on turhauttavaa:(
39. iTunesissa soi tällä hetkellä Far East Movementin Like a G6... Pitäisköhän vähän päivittää tätä sisältöä.. XD
40. Aina jos meen luokkaan ja joku nauraa ni kuvittelen heti et se nauraa miulle, ja jos joku sattuu kattoo ilkeesti ni kuvittelen heti et koko maailma on minuu vastaan :--D hohhoi
41. Päätän suunnilleen kerran viikossa et nyt laihdun 7 kiloo ennen vanhoja, ja seuraavana päivänä yllätän itteni s-maken kassalta jäätelön, pullapitkon ja suklaapatukan kanssa. Ei näin.

071
42. Ostan aina kaupasta alelapputuotteita jos mahdollista. Kaikille miun kavereille on kans kehittyny sellanen alelappusilmä, joka bongaa punaset -30%-laput vaikka miten kaukaa, ku ennen ne ei ollu edes huomannu et kaupoissa on joissakin tuotteissa mitää alelappuja :--D
43. Oon Harry Potter -friikki! Ja tykkään muutenki tosi paljon lukee. Tänään luin yli puolet HP ja Salaisuuksien kammioo ja sit ku pääsin sen loppuu ni luin vielä yhen toisen kirjan. Oonki kaivannu lukemista tosi paljon, ku ei tässä lukioaikana oikein viikolla ehdi lukemaan.
44. Nousin tänään sängystä klo 16. Ihana lomanalotus!
45. Miun puhelimella on jotai henk. koht. ongelmia.. Sen lataaminen täyteen saattaa kestää yli 12 tuntia! Outoo.
46. Miun kaverit sano viime koeviikolla että miun pitäis ruveta opettajaks, ku opetin niille uskontoo ja ne sano et osaan kuulemma selittää kiinnostavasti :--D
47. Rakastan ruokaaaa! Tätä ei varmaan tartte enempää selittää.
48. Haluisin aina olla paras ja pidetyin ja johtaja. Sit harmittaa jos(/kun) en oo. Surullista, mut pettymyksien kaa on vaan opittava elämään :DD
49. Aina jos on kiire tai oon tietyllä tuulella ni korvaan muistiinpanoissa kaikki ks:t x:llä. Kerran sit olin kirjottanu puheen ja käskin meidän ryhmänohjaajaa lukee sen.. Ja kyllä hävetti ku huomasin sen jälkee et siinä oli kaikki ks:t x:ää :D Ja joskus pitää esim. kokeissa taistella hirveesti että sanat tulee ks:llä paperille :D
50. Tää blogi on nyt vähän yli 3-vuotias! Unohin kokonaan ton vuosipäivän tossa about kuukausi sitten :D

6 kommenttia:

  1. Maroon 5 ja Coldplayta <3 :D kai oot muute ens viikonloppun koton? :o ollaa sillon tulos niille synttäreille:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! <3 En oo, mut eiks ne synttärit oo vasta kahen viikon päästä? siis 9.pv?

      Poista
  2. Salo mainittu!! ^_^24&34 xDD

    33 soriii........ :(

    VastaaPoista
  3. Oliks tossa kielioppinatsikohdassa tahallaan noin monta kirjoitusvirhettä...? :D

    VastaaPoista