keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Be my mirror, my sword and shield, my missionaire in a foreign field

hybby

hair

paalii

lilli

TURKKA
Moi!
Kuvasaalista maanantailta. Oltiin serkkujen kanssa mummolassa ja olipas hauskaa! 8) Asiahan on niin, että minä olen siellä ainut, joka kameran kanssa heiluu. Tämän vuoksi teidän on turha ihmetellä, miksi miusta ei oo kuvia :D
Tonne meen sitten vapuksikin :D Piti mennä Jossun kanssa, mutta ei se päässyt, joten meen sitte ilman kaveria ja pidän hauskaa ton kakkoskuvan tytön kanssa (joka on muuten tullut ihan selvästi serkkuunsa 8D)
Anyways, kiire viikko on ollut. Oon tehny kotsan kokeen ja sen toisen puolen matikan valtakunnallisesta, Kultasen karttakepin (meidän koulun ysien vappujuhlan) suunnittelussa yms. hommeleissa on menny aika paljon aikaa ja öö. Kuorotyyppejä on ikävä, ku en oo nähny niitä melkein kolmeen viikkoon... Tänään oli sitten veteraanijuhlan kahvitus luokan tyttöjen kanssa ja sit kävin vielä Ainon pianokonsertissa olemassa henkisenä tukena :)
JA TIIÄTTEKÖ MITÄ? Käytiin tänään Emilian kanssa lenkillä ennen koulun alkua! Saa hurrata!
Mut nyt mie meen nukkumaan. Onneks huomenna on kymppiaamu
Eiku ainii päivänasu oliki vielä:
päevänasu
valkoinen toppi - KappAhl
pinkki(?) paita - kirppis (H&M)
neuletakki - H&M
sortsit - kirppis (H&M)
legginsit - random
sukat - random
kengät - vanHaren (Amsterdam)

PS. HEI IHMISET, KYSELKÄÄ TÄÄLLÄ ! Ei todellakaan oo vielä tarpeeks kysymyksiä :D

1 kommentti:

  1. http://leave-world.blogspot.com/ hei käy lukee mun blogii, oon just alottanu ton niin ois kiva saada kans arvostelua tosta ja et miten saisin tost viel kivemman =) thx

    VastaaPoista