torstai 30. joulukuuta 2010

Vuosi 2010 osa 1

Tammikuu
Kuvasin tosi vähän ! Enkä muista melkein mitään mitä tein tammikuussa...

koivunlehti

Helmikuu
Oon kadottanu kuvat johonkin tältä kuulta... No, nauttikaapa näistä "taiteellisista" kuvista mitä oon ottanu :---) Ja miulla tosiaan oli tuollon vielä tuo suora otsis... :o Ja sain oman läppärin!

läbäri

kaunista

Maaliskuu
Olin riparilla 28.2-6.3 (♥) ja sen jälkeen tutustuin Oonaan! Itse asiassa kun miettii ni tää kuu oli fantastisen ihana!
6.3.2010 096

6.3.2010 139
(Oonasta ei kuvia D: )

Huhtikuu
Se kamala lumimäärä lähti! Olin riparimiiteissä ja oli konfis ja aprillipäivänä oltiin Ainon kanssa kuvailemassa :)

miejapetra

aprillipäivä

riparimiitti

Toukokuu

Oli se ihana helleaalto! Sillon loppukuusta siis. Ja olin paljon kavereiden kanssa ku innosti tuo kesäinen keli :) Ja oli äitienpäiväkonsertti! Huihui, kuvien lisääntyminen näkyy selvästi, olipa hankala rajottaa tää kuvamäärä järkeväks!

löööv

miejaoona

aino

äitienpäivä

Kesäkuu
Meillä oli iltakoulu, koulu loppu! Käytiin Tallinnassa ja meillä oli hysteerinen määrä kuoroharkkoja! :)

tallinna

harkat

carmen

Jjooo, tästä tuli niin pitkä jo nyt, että teen loppuvuoden huomenna. See you!

P.s. Forgive that pari kuvaa on pystysuunnassa...
P.p.s. Tuo yks kuva on liian pieni koska kopioin sen facebookista ja sinne se on kopioitu alunperin meiän äitin kuvaboxi-kuvista... :D

3 kommenttia: