sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

I build myself up and fly around in circles

blaaaablaaaaa
olavinlinnaaa
kyrönniemi

Eilen mie heräsin joskus 9 aikaan, söin aamupalaa, söin ruokaa. Sit mie menin annikalle ja söin lisää ruokaa. Sit juotiin annikan kaa 1½ litraa fantaa ja syötiin mehujäät ja 10 jääpalaa. Sit tultiin annikan kaa meille ja mie ja annika ja oona syötiin kakkuu. Sit mentii uimaan ja syötiin jäätelöt, ja sit menin oonalle ja juotiin 1½ litraa kokista ja syötiin uusia perunoita&sipulimaitoo ja pussillinen sipsiä.
Söin eilen aika paljon.

uitettukoira
"sääli nyt minuu sie oot jo uittanu miut enkä haluu uida enääää"
jaffaaa
hartwall jaffa on maailman paras mehujää! taikinakulhokoira
cross
miu rippiristi löyty emilyofnewmoooon
ja oon lukenu Montgomerya taas koko viikonlopun !
tonguetwister

Moi!
Nuo tekstipätkät tuolla kuvien välissä kertoo mitä mie oikeesti oon tehny. Mut voin selventää, että olin eilen annikan kaa ja sit menin oonalle yöks. Ja tänää käytiin sit "uimassa" oonan koirien kaa kalliolla eli suomeks nostettiin koira syvemmälle ja se räpiköi kalliolle ja toistettiin em. liike noin 10 kertaa. :D Sit leivottiin muffineja ( söin niitä 6) ja pelattiin 4 tuntii trivial pursuitia ennenku voittaja selvis. Miu hiukset qc koska kävin uimassa enkä oo sen jälkeen tehny noille muuta ku harjannu ja oon muutenki hehkee ja kaunis ku petolinnun perse ja tän syömismäärän jälkeen kohta varmaan muistutan ulkosesti enemmän sotanorsuu ku ihmistä. Elina julisti ihanasti fb:ssä että oon nolo ja muuta perusjuttuu. Mut nyt sanon teille et meen tekemään jotain hyödyllistä vaikka oikeesti oon koneella yöhön asti, moikka!
ps. tossa otsikon biisissä (eli tässä) lauletaan että "should i just keep chasing pavements" ni mietittiin ainon kaa äsken että eikai se oikeesti jahtaa jalkakäytäviä :---D mut ilmeisesti se kuitenki ajelee niitä jalkakäytäviä :D

4 kommenttia: